Top Ad unit 728 × 90

Gece Yolcuları Meyhaneler Sen Şarkı Sözleri

Gece Yolcuları
Meyhaneler Sen
Şarkı Sözleri

Gece Yolcuları Meyhaneler Sen Şarkı Sözleri

Ağla gözlerim ağla
Bizden geçti bir ömür
Tükenmiş bir aşkın başucundan
Gelsin sana bu özür direndim sabırla

Bir umut tutundum aşkına
Dönersin diye bir gün
Yandım tutuştum uğruna
Meyhaneler sen içtikçe biten ben

Senden vazgeçersem haram olsun
Tüm kadehler sen kırılıp düşen ben
Beni mahveden sen helal olsun
Meyhaneler sen içtikçe biten ben

x2

Senden vazgeçersem haram olsun
Tüm kadehler sen kırılıp düşen ben
Beni mahveden sen helal olsun





İlgili Aramalar : Gece Yolcuları Meyhaneler Sen lyrcis,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen boxca,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen akor,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen nota,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen indir,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen albüm indir dinle,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen söz şarkı sözü indir,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen indir,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen sözleri,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen boxca,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen akor,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen youtube,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen facebook,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen şarkı,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen şarkı sözü,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen sözleri,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen şarkı sözleri,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen sarki sozleri,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen sarki sozu,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen dinle,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen indir,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen klip izle indir,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen sözü,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen ,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen fullsarkisozu,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen mp3 indir,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen mp3 download,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen tab,Gece Yolcuları Meyhaneler Sen izle
Gece Yolcuları Meyhaneler Sen Şarkı Sözleri Reviewed by Unknown on 18:07 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Yerli Şarkı Sözleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.