Top Ad unit 728 × 90

İrem Hayalet Sevgilim Şarkı Sözleri


İrem Hayalet Sevgilim Şarkı Sözleri


Ceza mı bu?
Çektiğim çile mi?
Yillardir tuttuğum nöbet bitmeyecek mi?
Bir küçük kartanesi gibiyim avucunda eriyen.. Dön bebegim..
Gözyaslarını görürsem erir kanatlarım.. Uçamam rüyalarında yanına..
Sonsuzluk senle basladı.. O küçük dünyamda..
Unutma gittiginde yarım kaldım..
Çöllerdeyim yanıyorum.. Kutuptayım üşüyorum..
Ceza benim çekiyorum.. Ne olur dön..
Uzanıyorum tutamıyorum..özlüyorum ağlıyorum.
Yasak mısın anlamıyorum.. Ne olur dön..

2x
Sevmesen de beni.. Özledim sesini.. Git desem de yine gitmesen..
Yıllardır çektiğim bu hasret mi çile mi? Haram mısın bana bir bilsem..

Bebeğim benim… Hayalet sevgilim..
Bebeğim benim… Hayalet sevgilim..




İlgili Aramalar : İrem Hayalet Sevgilim lycris, İrem Hayalet Sevgilim boxca, İrem Hayalet Sevgilim akor, İrem Hayalet Sevgilim nota, İrem Hayalet Sevgilim indir, İrem Hayalet Sevgilim albüm indir dinle, İrem Hayalet Sevgilim söz şarkı sözü indir, İrem Hayalet Sevgilim indir, İrem Hayalet Sevgilim sözleri, İrem Hayalet Sevgilim boxca, İrem Hayalet Sevgilim akor, İrem Hayalet Sevgilim youtube, İrem Hayalet Sevgilim facebook, İrem Hayalet Sevgilim şarkı, İrem Hayalet Sevgilim şarkı sözü, İrem Hayalet Sevgilim sözleri, İrem Hayalet Sevgilim şarkı sözleri, İrem Hayalet Sevgilim sarki sozleri, İrem Hayalet Sevgilim sarki sozu, İrem Hayalet Sevgilim dinle, İrem Hayalet Sevgilim indir, İrem Hayalet Sevgilim klip izle indir, İrem Hayalet Sevgilim sözü, İrem Hayalet Sevgilim veliaht, İrem Hayalet Sevgilim fullsarkisozu, İrem Hayalet Sevgilim mp3 indir, İrem Hayalet Sevgilim mp3 download, İrem Hayalet Sevgilim tab, İrem Hayalet Sevgilim izle
İrem Hayalet Sevgilim Şarkı Sözleri Reviewed by Unknown on 13:23 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Yerli Şarkı Sözleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.