Top Ad unit 728 × 90

Arsız Bela ft Hayalcash Elin Oldun Şarkı Sözleri

Arsız Bela ft Hayalcash Elin Oldun Şarkı Sözleri




arsız bela sözleriyalan oldu yalan oldu
dilin bana tuzak oldu
beni yaktın yıktın zalim
her şeyimdin elin oldun

yalan oldu yalan oldu
dilin bana tuzak oldu
beni yaktın yıktın zalim
her şeyimdin elin oldun

Hayalcash sözleriüşüyorum anne bırakma ellerimi
göşyaşım akıyo tut ellerimden
insanoğlu çok nankör derdin
inanamadım sana saf niyetimden
kimseler arayıp sormasın beni
çok şükür iyiyim yıkılmadım ben
bu yolda şimdi yanımda Bir Rabbim
henüz erken vazgeçemem
kahpelerin inadına yaşıyorum ama
söyle hadi değer mi bu gözyaşıma
ya da herşeyi kenara bıraksam
bırakır mı bu yakamı hayat asla!
kafam da yine herzamanki gibiler
ecel bırakmadı benim canımdın
nelerimi öldürdüm içimde
bağrıma taş bastım ben her defa da
bir gün öyle ansızın çekip giderim
ruhun bile duymaz güzelim
sen rahat uyu bozma otur lütfen
bu dünya yalan hani belirtirim
park köşeleriyse bize mesken
yolun düşerse ön caddedeyim
hergün aynı şeyleri yaşamaktan
usandım ben baba şimdi nerdesin…?

arsız belayalan oldu yalan oldu
dilin bana tuzak oldu
beni yaktın yıktın zalim
her şeyimdin elin oldun

yalan oldu yalan oldu
dilin bana tuzak oldu
beni yaktın yıktın zalim
her şeyimdin elin oldun sözleri




İlgili Aramalar : arsız bela hayalcash elin oldun sözleri,arsız bela hayalcash elin oldun indir,arsız bela hayalcash elin oldun facebook,arsız bela hayalcash elin oldun mp3 indir,arsız bela elin oldun sözleri,arsız bela elin oldun indir,arsız bela elin oldun mp3 indir,arsız bela ellerin oldun sözleri,arsız bela ft hayalcash elin oldun sözleri,hayalcash arsız bela elin oldun indir,arsız bela elin oldu,hayalcash arsız bela 2013
Arsız Bela ft Hayalcash Elin Oldun Şarkı Sözleri Reviewed by Unknown on 20:40 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Yerli Şarkı Sözleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.